Доставка та оплата

ДОСТАВКА ПО КИЄВУ:

  • Безкоштовно при замовленні на суму від 500 грн. Якщо сума замовлення менша за 500 грн - сума доставки складає від 35 грн;

  • Оплата вартості товару та послуг доставки здійснюється готівкою за фактом отримання товару;

  • Доставка здійснюється за вказаною адресою до під’їзду;

  • Якщо замовлення оформлено та підтверджено до 17:00 поточного дня, то воно буде доставлено наступного дня (зручний час доставки погоджується під час підтвердження замовлення).


САМОВИВІЗ:

  • Ви можете забрати товар самостійно за адресою м. Київ, вул. Автозаводська, 18. Детальніше вказано у розділі Контакти;

  • Під час підтвердження замовлення обов’язково погодьте з оператором час відвідування;

  • Розрахуватися за вибраний товар Ви можете після отримання товару.


ДОСТАВКА ПО УКРАЇНІ:

  • Ми працюємо з перевізником «Нова Пошта». Вартість доставки при замовленні від 1500 грн – Безкоштовно, менше зазначеної суми – від 45 грн, залежно від ваги товару та регіону доставки (точну вартість повідомить наш оператор під час оформлення замовлення);

  • Оплата вартості товару та послуг доставки здійснюється готівкою за фактом отримання товару;

  • Доставка здійснюється на склад перевізника, або за вказаною адресою безпосередньо до вас до під’їзду;

  • Зручний час доставки узгоджується під час оформлення замовлення.


СПОСОБИ ОПЛАТИ:

  • Liqpay-Безпечна оплата карткою на сайті

Готівкова:

  • Оплата готівкою можлива лише при покупці у Києві чи Київській області, а також у відділеннях “Нова Пошта”. Оплата здійснюється виключно у національній валюті.

  • На підтвердження оплати ми надаємо Вам товарний чек.

Безготівкова:

  • Оплата за безготівковим розрахунком здійснюється наступним способом: після оформлення замовлення, менеджер магазину факсом або електронною поштою надішле Вам рахунок-фактуру, який Ви можете оплатити в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку Вашої фірми. Для юридичних осіб пакет усіх документів надається разом із товаром. 

Післяплата:

  • Оплата безпосередньо у зручному для Вас відділенні перевізника “Нова Пошта”


ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Ви можете зробити повернення/обмін товару, якщо:

  • З моменту покупки не минуло 14 днів

  • Товар був пошкоджений під час доставки (обов’язково слід написати лист-претензію прямо на відділенні перевізника)

  • Виявлено заводський брак (деталі повернення обговорюються окремо з менеджером)


Особливості здійснення повернення/обміну:

  • Кошти повертаються лише після отримання товару нашим складом та перевірки його на наявність ушкоджень, працездатність тощо.

  • Товар повинен бути у належному вигляді, а упаковка цілою і без слідів експлуатації.

  • Разом з товаром необхідно надіслати всі інструкції та іншу допоміжну документацію, яка йшла в комплектації.

  • Законодавством передбачено перелік товарів, які не підлягають обміну чи поверненню. Ознайомитись з ним можна у Законі України про захист прав споживачів (Закон України про захист прав споживачів).